بهش گفتم
نوشته شده توسط : پاییز

 نمیتونم نگم

                 نبایدم بگم

اما نمیتونم

                باید  بگم

دوستت دارم

             شاید دیگه فرصت نباشه بگم

 

 

پیوست::::::::                                        داقونم         

 

 

بغض پایش را روی گلویم گذاشته

                      چه سنگین است

 

درد چیزی به من گفته

       چه غمگین است

 

دردِ عشق نیست که شیرین باشد

                 تلخ تر از این است

 

غم یار که،  به جای خود باشد

                بدتر از این است

 

هیچ کس نیست که درک کرده باشد

                        مسأله این است

 

به چه کسی بگویم،  که...............،

                 بیخیال زندگی این است

 

اما نه

به تو میگویم که پشت رایانه ات

با چشمانه معصومانه ات

منتظره حرف من هستی

 فقط بدان که داقونم

بیشتر از این، مانع است..........،

 

پیوست 2: به قول شاعر:بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده بیخیال قلبی که این همه تنها مونده...

 

پیوست 3::کسی تو facebook  نیست؟؟؟





:: برچسب‌ها: بهش گفتم دوسش دارم ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : 22 / 2 / 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست